luni, 6 decembrie 2010

Eugeniu Barău Tulcea

4 comentarii:

  1. imi plac foarte mult lucrarile dumneavoastra care spun povesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Numele meu este Dana Sofian.
    Sunt din Bucuresti, si ieri am achizitionat de la Galeriile Orizont, tabloul "Navodarii".
    Ne place foarte mult, ne-am indragostit de el.
    Privind celelealte lucrari din galeria prezentata pe blog-ul Dvs., am am admirat mult lucrarile Dvs.
    As dori sa ne spuneti, cum putem colabora pe viitor, pt achizitionarea si a altor lucrari, ale Dvs.
    Nu suntem mari cumparatori, dar, iubitori de frumos si achizitionam pentru sufletul nostru.
    Cu toata stima pentru talentul Dvs., si pentru caldura si umanitatea pe care le promovati in lucrarile create,
    In asteptarea unui raspuns,
    Cu admiratie,
    Dana Sofian
    Adresa mail: danasofian@sdsgroup.ro
    mobil: 0722206150

    RăspundețiȘtergere
  3. We feel fortunate to have found your work in the lobby and dining room of the Hotel Select in Tulcea, Romania and to have the opportunity to meet you. We are delighted to have been able to purchase your Tree of Life painting and will treasure it in our home in Seattle. Thank you very much, Paul and Jane

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna , Eugen ! Nu ne-am vazut de multa vreme . Sper sa-ti vad lucrarile pe undeva . Ma voi stradui sa te gasesc ! Cu drag , Violeta !

    RăspundețiȘtergere

Lucrari